Promo!!

PJJ KUIH KASWI (PANDAN & GULA MERAH)

Original price was: RM80.Current price is: RM10.

PJJ KUIH KASWI (PANDAN & GULA MERAH)

Nak buat kuih kaswi yang lembut bukan lembik, yang kenyal bukan keras ? πŸ€—

Yang teksturnya boleh bergoyang dan bergedik. πŸ’ƒπŸ•ΊπŸ»

Dari segi aromanya sangat timbul bau gula merah dan daun pandan. πŸ₯°

Ibu yakin gigitan pertama, pasti konfem jatuh cinta uolls. Lembut, sedappp dan wangi. Makan sambil pejam mata haaa gitew. πŸ€—

Jom kita tengok apa yang best Ibu ajar dalam Pjj Kaswi (Pandan & Gula Merah) πŸ”₯

Dua jenis kuih kaswi ibu ajar dalam Pjj ini πŸ‘‡

βœ… Kaswi gula merah

  • Kejadiannya sangat cantik dan kemas yang paling penting tidak lembik dan tidak berdenir.
  • Teksturnya boleh bergoyang memang gedikk habisss. 😍

βœ… Kaswi pandanΒ 

  • Memang sedap sangat kuih kaswi pandan ini ibu yakin uols pasti suka aroma aslinya yang terbit daripada daun pandan.
  • Rasa pandannya yang sangat ketara memang sedap giler uols.

βœ… Cara masak kaswi pandan dan kaswi gula merah.

βœ… Cara penyediaan kelapa, cara potong dan cara gaul.

βœ… Cara packaging untuk berniaga.Β 

βœ… Costing dan cadangan harga.Β 

Haaa best kan?? Nak berniaga pun senang kan ibu dah ajar cara costing memang rugilah siapa tak join Pjj ni.Β 

Nak join Pjj Kuih Kaswi Pandan dan Kaswi Gula Merah ini dengan yuran promosi ? 😍

Siapa nak ibu ajar masak sampai pandai? Jom join sekarang !

Harga Asal: RM70

Harga Promo: RM10 sahaja!!